Wij beginnen altijd met een vrijblijvend bezoek of telefonisch gesprek om uw wensen en voorwaarden te bespreken. Zodra u besloten heeft dat u uw huis met behulp van ons wilt ruilen, komen wij een bezoek brengen aan uw woningen voor de waardebepaling. De waardebepaling van de woningen maken wij aan de hand van een keuring van uw huis zelf, de locatie en de staat van onderhoud. Na de waardebepaling kunnen wij in overleg met u een verkoopprijs opstellen.
Als de verkoop- en aankoopprijzen zijn vastgesteld, gaat uw woning bij ons in ‘’een stille verkoop’’. Door ons jarenlang opgebouwde ervaring en de expertise, komen wij snel terug bij u met een duidelijk plan. Zodra wij alle documenten voor de woningruil hebben opgesteld, zorgen wij dat de koopovereenkomsten opgesteld wordt en alle benodigde documenten terecht komen bij de notaris. Wanneer alle documenten ondertekend zijn door de betrokken partijen, volgt alleen nog de overdracht en de huisruil zonder zorgen en extra kosten!